srijeda, 14. prosinca 2016.

Neutrogena - visibly clear ružičasti grejp


Danas vam pišem o Neutrogena - visibly clear ružičasti grejp liniji. Ja sam kupila samo 2 proizvoda iz ove linije - gel za umivanje lica  i krema za lice, a linija još ima dnevni piling gel za lice i kremasti gel za umivanje lica. Glavni sastojak ove linije kao što i sam naziv kaže grejp. Linija je namijenjena problematičnu kožu, za smirivanje i hlađenje kože.



Gelove za umivanje lica volim mijenjati jer mislim da još uvijek nisam pronašla svoje top proizvode. Neutrogena proizvode sam koristila njihove kreme za tijelo su mi odlične, no mislim da nemamo baš veliki izbor njihovih proizvoda na našem tržištu. 

Osnovne riječi o samim proizvodima:
                          Gel za umivanje lica pomoću snažne MikroClear tehnologije dubinski čisti kožu, uklanja na taj način nesavršenosti kože poput mitesera i prištića. Osvježavajući grejp daje svježinu samoj koži. Preporuka za korištenje gela je ujutro i navečer umasirati na vlažno lice izbjegavajući područje oko očiju.
                        
                     Krema za lice sa mirisom grejpa koja osvježava i hidratizira, te čini kožu mekom, lijepom i zdravom. Laganom teksturom brzo se upija i pruža 24-satnu hidrataciju bez začepljenje pora. Obogaćena sa MicroClear tehnologijom pomaže u smanjenu pojave mrlja i nečistoća na koži. Preporuka za korištenje kreme je ujutro i navečer nježnim pokretima umasirati na očišćenu kožu lica i vrata, izbjegavati područje oko očiju.



Ambalaža gela je klasična plastična sa pumpicom koja se okrečići pumpicu otvara i zatvara. Sviđa mi se ovo pakiranje koje nije glomazno, a uz to pumpica je vrlo praktična. Količina gela je 200 ml. Krema za lice dolazi  u kartonskoj kutiji kao vanjskoj ambalaži. Sama krema se nalazi u čvrstoj plastičnoj tubici od 50 ml, sa poklopcem koji se okreće. Krema je stabilna, ima  sigurno zatvaranje i dosta je malena. 
Proizvodi su dostupni u drogerijama Dm, Bipa, Muller i u prodavaonicama Kaufland, Konzum. Cijene svih ovih proizvoda su oko 46 kn, možete ih pronaći na sniženju.
Miris proizvoda je po grejpu koji daje osvježavajuću notu, meni odgovara miris.


Krema za lice ima maleni otvor koji je dovoljno velik, a opet precizan za istiskivanje ove kreme. Kremu nanosim ujutro i navečer na očišćeno  lice. Krema je lagane teksture, razmaziva i  potrebno ju je malo staviti na lice. Ne sadrži ulja!
Ja sam jako zadovoljna ovom kremom i sigurno je neću mijenjati za sad. Krema je vrlo lagana i brzo se stapa s kožom, čini je mekom i glatkom. Ne ostavlja nikakav ljepljiv sloj na koži, već se ona brzo upija kao da je niste ni stavljali. Kod prvog korištenja brinula sam se jedino što mi je krema doslovno hladila lice,  to je ustvari osjećaj svježine koja ta krema pruža. Miris kreme je također po grejpu. 



Korištenjem ove kreme za lice već skoro 2 tjedna ja nemam ni jedan prištić na svojoj  T-zoni, iako je sada malo manje masna znali su mi se javljati i tijekom zime. Neće dodatno isušiti vašu kožu lica. U kombinaciji sa Alvere uljem je koristim, jako sam zadovoljna.

Gel za lice je malo tekuće teksture kao što možete vidjeti na slici. Masirajući u lice stvara se blaga pjenica koja hladi samo lice. Nakon umivanja lice mi je vrlo malo isušeno, to se događa kod skoro svih gelova. Meni je to ok, jer sam do sad isprobala gelove od kojih mi se je doslovno perutala koža na čelu, na nosu i oko nosa. Možete pročitati dojmove o gelovima La Roche Posay - Effaclar duo ili Afrodita Clean Phase.  Ja sam zadovoljna jer su mi miteseri manje vidljivi, a pore su sužene. Jedna pumpica mi je dovoljna za cijelo lice i ovaj proizvod će mi potrajati, jer perem lice svaki drugi dan tijekom hladnijih dana, a svaki dan ljeti. 


Na kraju moji sveukupni dojmovi za ovu su jako pozitivni, najviše mi se sviđa krema za lice koja mi pruža osjećaj hlađenja lica više nego sam gel. Pronašla sam si proizvode za ovu zimu koji mi dovoljno hidratiziraju, a opet čiste kožu od mitesera i bubuljica. Uspjela sam si pronaći kremu za moj tip kože.




Hvala na čitanju!
Tatjana

1 komentar:

  1. Ovo je jedan od top 5 gelova za pranje lica, svi ga hvale, meni je isto bio odličan i on i onaj zeleno plavi od Garniera, sličan efekt imaju. :)

    OdgovoriIzbriši