petak, 9. prosinca 2016.

Alverde - ulje za lice i serum protiv prištića




Danas vam donosim recenziju o dva Alverde proizvoda ulje za lice od divlje ruže i Clear SOS serum protiv prištića s glinom. Alverde je dm marka i samim time je dostupna samo u Dm prodavaonica diljem svijeta. Radi se o 100% prirodnoj kozmetici bez sintetičkih mirisa, bojila i konzervansa. Većina  alverde proizvoda ima oznaku Vegan koja označava da za njihovu proizvodnju nisu korišteni sastojci životinjskog podrijetla također proizvodi nisu testirani na životinjama. 






Proizvode sam sam se odlučila kupiti zbog toga što sam imala  malo veće problem sa prištićima. Dermatolog mi je prepisao gel za lice za svakodnevno pranje, no uz napomenu da si kupim jako dobru hidratantnu kremu. Kako sam imala kod kuće Neutrogena kremu, odlučila sam si kupiti dodatnu njegu ulje za lice i naravno nešto protiv prištića.  Do sad nisam isprobala Alverde proizvode, ali sam pročitala neke recenzije i bilo je dosta pozitivnih komentara. 
Moje lice je  osjetljivo tijekom zimskog razdoblja, ljušti mi se nos i područje oko nosa. Što se tiče bubuljica nisam imala veće probleme s njima, ovo mi je bio prvi posjet dermatologu. 



Malo više detalja o samim proizvodima:
                        Alverde ulje za lice od divlje ruže je preporuča za intenzivno suhu kožu. Dermatološki je ispitano i ne sadrži sintetičke mirise, bojila ni konzervanse. Preporuča se staviti nekoliko kapi na očišćenu još lagano vlažnu kožu lica, vrata i dekoltea i nježno umasirati da se upije i nakon toga nanijeti uobičajenu kremu. 

                      Sos serum protiv prištića s glinom namijenjen je za problematičnu kožu te djeluje  antibakterijski. Regulira samo lučenje sebuma, reducira prištiće  te djeluje protiv mitesera. Također ne sadrži sintetičke mirise, bojila ni konzervanse. Preporuča se nanijeti na kožu ujutro i navečer nakon čišćenja lica izravno na prištiće. 




 Proizvodi su dostupni u svima Dm drogerijama na Alverde stalku, radi se o  robnoj marki. Vanjska ambalaža ovih dva proizvoda su klasične kutije. Ulje se nalazi u mat staklenoj bočici koje se izvlači sa staklenom pipetom. Pipeta je dovoljno duga i kad malo proizvoda ostane u bočici. Potrošiti ćete sigurno  do kraja. Inače 2013. godine je ovo ulje dobilo nagradu za najbolje pakiranje godine.
Sos serum protiv prištića dolazi u plastičnoj ambalaži sa crvenim poklopcem i malim otvorom. Količina oba proizvoda je 15 ml i cijena ulja je 24 kn, seruma je oko 18 kn. Oba proizvoda možete pronaći na sniženju.


Ulje sam trošila svakodnevno stavljala sam ga nakon pranja sa gelom i gore kremu za lice. Nakon mjesec dana potrošila sam svoju bočicu, a koristila sam  ulje za lice i vrat. Pola napunjene pipete je meni bilo dovoljno za vrat i lice.  Ulje je odlično, tekuće i nije jako masno. Brzo se upija i zagladi kožu lica. Miris samog ulja je intenzivan dosta, nije mi odbojan no treba malo više vremena da se naviknete na njega.  

ZAKLJUČNO: Ovo ulje mi se jako sviđa nakon mjesec dana ja nemam probleme sa suhom kožom na području nosa i oko nosa  (moj zimski problem svake godine). Ljeti imam jako masnu T-zonu i suhe obraze i te je to veliki obrat u odnosu na zimsko razdoblje. Također prestala sam koristiti gel od dermatologa već koristim samo ovo ulje za njegu. Bubuljice mi se javljaju no u vrlo malenom broju, crvenilo od istih bubuljica je manje vidljivo i također sam imala fleke od prijašnjih akni koje više nisu vidljive. Sve zasluge pripisujem ovome ulju jer je to jedini proizvod koji sam koristila sa Neutrogena kremom. Druga bočica je već u upotrijebi.

Proizvod bi preporučila osobama sa jako suhom, suhom, normalnom i mješovitom kožom. Za masnu nisam baš sigurna no možete kupiti i probati, masna koža također treba  zaštitu tijekom zime - ukoliko još k tome imate probleme sa crvenilom isprobajte svakako.  Također nakon samoga ulja i kreme stavljam puder na lice. Dobra je podloga i ne uvlači se puder u bore na ovaj način.





Sastojci ulja:

 Sos serum protiv prištića sa glinom se je našao u moj košari za buduće prištiće. Proizvod stavljam navečer nakon ulja i krema na svaku bubuljicu koja se nalaz jako duboko ispod kože, a osjećam da se sprema da nastane prištić na površini kože. Serum ima jako maleni otvor koji je dovoljan za proizvod izađe van. Potrebna je mala količina seruma za prištiće i dosta dugo čete ga imati. Tekstura seruma je lagana između gusta i tekuća, boja seruma je mliječna i kad se umasira na samo mjesto prištića stapa se s kožom. Miris je ugodan i nježan. 
ZAKLJUČNO: Korištenjem ovoga seruma na mjestima gdje se spremala nastati neka bubuljica duboko ispod kože - BUBULJICA se nije pojavila na koži.! Bubuljice koje su počele sa crvenilom na površini kože serum mi je pomogao da prije dođu i odu, treba oko 7 dana da u cijelosti nestane. Imam sve pohvale za ovu malu tubicu seruma za lice. 




 Sastojci:

Na samom kraju jako sam zadovoljna ovim Alverda proizvodima. Cijena samih proizvoda je relativno povoljna, proizvode možete pronaći u svim DM drogerijama i kvaliteta je jako dobra. Istražiti ću malo bolje police njihovim proizvoda i kupiti ću još nešto. Pišite mi preporuke za neki njihov proizvod i jeste li isprobale ova dva proizvoda?


Hvala na čitanju!
Tatjana

2 komentara:

  1. Imam ulje i isto sam odusevljena sa njim kao i ti :) Ja ga stavljam i u masku od bele gline i savrseno mi je u toj kombinaciji. Isto ga koristim posle tonika, pa stavim kremu i okolocnu preko i eto odlicne podloge za sminku. Moja preporuka je za Alverde duo bronzer, kupila sam drugo pakovanje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na preporuci budem pogledala na stalku. Ja ga nisam miješala ovako mi je super ga koristiti samo.

    OdgovoriIzbriši