ponedjeljak, 12. rujna 2016.

L'Erbolario Sun Bronzer SPF 15



 Ljeto nam je polako pri kraju i moram vam napisati recenziju meni omiljenog bronzera  
L'Erbolario . Svaka žena želi ljeti imati nešto tamniji ten nego što je to zimi, hvatamo sunčeve zrake na moru, u dvorištu ili na nekom kupalištu. Ako i nemamo prilike hvatati sunčeve zrake u kozmetičkoj torbici držimo bronzer. Pisat ću vam o mat bronzeru koji sam koristila čitavo ljeto i dolazi u samo jednoj nijansu...




Nekoliko riječi o ovom brendu  L'Erbolario je nastao prije više od 30 godina i prvi nam je ponudio prirodnu kozmetiku. Danas se radi o vrlo poznatom i cijenjenom talijanskom brendu prirodne kozmetike u svijetu i Europi, prvi koji je dočarao, prepoznao moć biljaka i pravilno ih iskoristio i nama ponudio kozmetičke proizvode. U šoping centru Arena Centar u Zagrebu imaju svoju prodavaonicu, a također njihove proizvode možete kupiti u ljekarnama.

Proizvod dolazi u papirnatoj ambalaži, a sam bronzer se nalazi u tamno smeđoj plastičnoj posudi sa ogledalom na sebi ima zaštitnu foliju.  Uz bronzer se dobiva ova spužvica na slici. Vrlo je praktičan, stane u kozmetičku torbicu i za mene jedan veliku + što ima ogledalo. Sam izgled je jako profinjen.


Glavnih sastojci bronzera su rižin vosak,ulje sjemenke marule,mast ekstrakta suncokreta i mast ekstrakta gomoljaste kurkume. Definitivno prednost : Proizvod sadrži SPF 15 odlično za zaštiti kožu od štetnih sunčevih zraka.

Odmah kad sam ugledala boju bronzera pomislila sam ovo meni sigurno neće odgovarati, nijansa je pretamna i na izgled jako je guste teksture. I krenula sam sa skeptičnim isprobavanjem.
Za prvo nanošenje koristila sam priloženu spužvicu, malo sam više trljala da se bronzer ulovi za spužvicu i ugodno sam se iznenadila kako boja na mom licu nije jako tamna. Kako sam sve više prolazila spužvicom po bronzeru dobivala sam i tamniju nijansu. Spužvica je vrlo kvalitetna i dobro prenosi bronzer na kožu, no ja više volim koristiti kistove. I sa kistom se lijepo i ravnomjerno nanosi bronzer.  Na početku sam trebala malo jače trljati kist u bronzer, no sad kad ga duže vrijeme koristim ne treba tako jako.



Miris je ugodan i lagan - osjeti se miris ulja. Tekstura je lagana i kremasta. Najčešće sam ga koristila sam puderom ili BB kremom i odlično se stapa s kožom, koža je lagano preplanula i prirodnog izgleda.  Bronzer neće iz iritirati kožu ili naglastiti još bolje masne dijelove kože. Također nisu mi se pojavili dodatne akne i ne začepljuju se pore.



Količina ovog proizvoda će vam trajati dosta dugo, proizvod sadrži 10 ml, a cijena mu je oko 150 kn. 
Bronzer je postojan više od 5 sati na licu, bez dodatnog sjaja na masnoj T-zoni. Lagano se skida sa micelarnom.


Moje preporuke za ovaj bronzer jako je kvalitetan i potrajat će iako ga koristim svaki dan. 


Tatjana


2 komentara:

  1. ne koristim bronzere jer me strah da ne pretjeram s njima :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa ovim bronzerom ne možes pogriješiti, jednostavno nijansu prolagodis kako želis.

      Izbriši