nedjelja, 7. kolovoza 2016.

Wet n wild -lak za nokte Be More Pacific i Grape Minds Think Alike




Hy 
Ljetno razdoblje nam donosi vruće dane i stoga nosimo otvorenu obuću i odjeću kratkih rukava. Volim imati lijep i uredne nokte kako tijekom ljeta tako i zimi. Biram uglavnom crvenu ili bijelu boju, odučila sam uvesti neke nove boje.


Koje boje prevladavaju ljeti? ja bi rekla žarke nijanse plave, crvene, žute i bijela. 
Tražila sam tamno plavu boju, no nisam je pronašla, tamno crvenu uvijek furam polako mi je dosadila. Odlučila sam kupiti malo drugačije nijanse. Na stalku Wet n wild-a pronašla sam svoje boje.  









Wet n wild lakove za nokte kupila sam u Accessories prodavaonici, kasnije nisam provjerila dali ima na stalku u Dm-u i u Bipi kamo bi Wet n wild proizvodi trebali doći tijekom 8 mjeseca.. Cijena ovog laka za nokte je oko 15 kn 12.3ml potrebno ga je potrošiti u roku od 24 mj. od otvaranja
Isprobala sam crveni lak Wet n Wild E414A Red Red o kojem sam već pisala recenziju pa možete pročitati dojmove.



Boje su E483D Be More Pacific/Blue Pacifique nešto između zeleno-plave boje, ja sam se odmah zaljubila u nju ja govorim da je to tirkizno zelena boja. I E487E Grape Minds Think Alike/ Grappe de raisins nešto tipa boja fuksije, boja borovnice. Bočica je staklena sa plastičnim čepom koji se vrti i čep je možda malo nestabilan kad se okrene da stoji naopako (ako slučajno napravite kraću pauzu tijekom lakiranja) zbog zaobljenog dijela.







Volim se igrati po noktima, sa gliterima, naljepnicama, no kako to dosta mnogo vremena oduzima, dok se sve to posuši samo sam na lakirala nokte sa ovom tamnijom nijansom.

Što se tiče trajanja laka za nokte ja sam jako zadovoljna!! Ja sam ga imala cijeli tjedan, a cijelo vrijeme sam se kupala  i prala ruke. Lak je jako gust i boja se dobiva sa samo jednim slojem kakva je i vanjska bočica. Kist za nanošenje je dovoljno velik i guste dlačice tako da se može vrlo dobro i ravnomjerno nanositi lak na nokte. Sa samo 2 poteza lijepo se nanosi boja po noktu. Sigurna sam da kupujem i ostale boje ovih lakova.






Hvala na čitanju!

Tatjana.

3 komentara:

  1. Obožavam Wet 'n' Wild kozmetiku, a nijanse ovih lakova su prekrasne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Be more pacific je baš pravi ljetni :D a nazivi nijansi su genijalni :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako sam oduševljena, traju jako dugo i jednostavno moram kupiti još boja. Da super su im nazivi.

    OdgovoriIzbriši