utorak, 23. kolovoza 2016.

BlanX White Shock Instant White


Pozdrav svima.! 

Kao malima uvijek su nam govorili kako je vrlo važno prati zube, no uz redovito pranje zubiju sa pastama zubi dobivaju žutu boju. Zašto? Na to pitanje baš ne znam odgovor (ne pušim i ne pijem gazirane napitke), no ja sam odlučila da počinjem koristi paste za izbjeljivanje.  Kako su na Hrvatsko tržište stigli BLANX proizvodi puno se pisalo o njima, aktivne su bile nagradne igre i mnogi poznati su testirali njihove proizvode i pisali kako su zadovoljni.  BlanX White Shock nudi 5 proizvoda koji sadrže čestice Actilux koji se aktiviraju pod svjetlom. Proizvodi ne sadrže peroksid, paraben  i polietilen glikole – te su u potpunosti bezopasni za naše zubno meso ili oštećenje cakline.



Kako mi je ovo prvi proizvod za izbjeljivanje zubiju odlučila sam se za pastu. Htjela sam uočiti razliku između klasičnih pasti za zube i ove Blanx White Shock Instant White. Ova pasta vam dolazi u papirnatoj kutiji kao i svaka, a sama pasta se nalazi u tubici od 75 ml. Cijena je 29,90 kn.


Pasta je plave boje i ima blag miris, guste je teksture  kako sam pri kraju sa svojom tubicom istiskivanjem primjećujem da je unutrašnjost tubice glatka i da ću baš do kraja isprazniti tubicu.


Pastu za zube sam koristila ujutro i navečer i to malo više od mjesec dana. Nakon svakog pranja zubi su mi glatki, kad prođem jezikom po njima drugačiji je osjećaj. U odnosu na klasičnu pastu za zube osjećam razliku u tome da su mi zubi glatki, čisti se sloj naslaga sa mojim zubima - usna šupljina je čista, no nema baš jak i dugotrajan miris svježine nakon što se operu zubi sa ovom pastom.  Razlika u boji mojih zubiju je meni manje vidljiva, prema preporuci da koristim Led nastavak uz njega bi bio vidljiv bolji učinak nakon samo dva tjedna.


Na ovu pastu možete montirati Led nastavak koji dobivate kupnjom paste Blanx White Shock a cijena joj je oko 60 kn. Sljedeći put kupujem ovu pastu da dobijem ovaj nastavak jer istiskivanjem paste iz tubice aktiviraju se sastojci i efekt bude bolji. 


Sve u svemu ukoliko mislite kupovati BlanX pastu kupite odmah sa Led dodatkom na slici gore, a kasnije ovu bez nastavka. U odnosu na klasične paste za zube rekla bi da odlično čisti sloj naslaga na zubima.

Hvala na čitanju!

Tatjana.


1 komentar:

  1. Evo i ja sam si priuštila jednu Blanxovu pastu, jedva čekam da je krenem isprobavati! Xx

    OdgovoriIzbriši