nedjelja, 3. travnja 2016.

AURA Absolute Matte ruž


Danas je na redu i drugi proizvod koji sam koristila više od mjesec dana radi se o Aura  Absolute Matte ruž.  Ove tekuće mat ruževe su recenzirale mnoge blogerice i izrazito su zadovoljne njime i ja sam željela ga isprobati.  Hvala Auri što mi je omogućila,  kao što znate još uvijek nema stalka sa njihovim proizvodima u Varaždinu, no nadam se da će uskoro.





Za početak radi se o vrlo poznatim Aurinim mat ruževima.  Djevojke koje su probale su oduševljene ovim ruževima i imaju već svoju malu kolekciju Mat ruževa.  U ponudi se nalazi 26 nijansi izrazito zanimljivih, efektnih i modernih. Radi se o tekućem ružu koji dolazi u plastičnoj bočici koja je izrazito mala i stane i u najmanju kozmetičku torbicu.  Cijena za 7 ml proizvoda je 38,99 kn i možete je pronaći u Kozmo prodavaonicama i ti u gradovima  Zagreb, Osijek, Gospić, Karlovac, Rijeka, Rovinj, Zadar i Split.



Nijansa ruža koji sam dobila je 624 – Last Goodbye  radi se o nude nijansi. Nude nijansa koja u sebi ima malo roza boje i naravno smeđa. Boja je topla i svijetla u odnosu na klasične ruževe u nude bojama.



Kao što sam navela ruževi dolaze u plastičnoj bočici sa klasičnim aplikatorom sa kojim se izrazito lijepo i precizno nanosi ruž po usnama. Sviđa mi se što ovaj ruž ima plastičnu traku kao zaštitu tako da ste sigurni da ga niko nije otvarao.  Radi se o srednje gustom kremastom proizvodu koji se lijepo nanosi.  Miris je blag i izrazito nježan, on će nestati. Ruž se mora potrošiti u roku od 24 mjeseca od otvaranja.

Što se tiče pigmentacije ona je izrazito dobra  624 – Last Goodbye sa samo jednim slojem ruža na usnama kad se osuši boje je postojana. Za nešto jaču boju ovaj ruž se može nadograditi, no po meni nema potrebe jer i nakon jednog nanošenja BOJA je izrazito lijepa.! Swatch ruža  1 i 2 puta nanošenje. Uža linija (desna) prikazuje jedanput nanošenje, dok  šira linija dva puta. Po fotografija se lako prepozna koja linja je nadograđena tekstura i boja puno gušća i jača .


Dugotrajnost i postojanost boje ovog ruža je izvrsna
Npr.. jučer sam bila u shooping u stavila sam ga u 8 sati i sve do 13 satu ruž je bio postojan, nisam imala potrebe brinuti dali mi je ruž izlio van ruba, ima li ga na usnama  i kakva je sama pigmentacija ruža nakon što mi se je preslikao na šalicu. Sa ovim MAT ruževima nemate brige.! Tijekom tih 5 sati popila sam kavu i pecivo ujutro, oko pola 1 sam ručala i tek tada jer ruž počeo gubiti svoju pigmentaciju. Ruž mi je ostao samo na rubovima dok na usnama masnoća ga je otopila. Može sigurno trajati i do 8 sati, no da ne jedete masnu hranu. Ja ga skidam sam vlažnim maramicama pokazao mi se kao najbolji način skidanja.

Sušenjem ovi ruževi na usnama dat će mat izgled, znači nemaju ništa sjajno u sebi. Osušiti će se na usnama i postojani su. Usne neće biti isušene  kad se skine ruž.



Kao zaključak ja vam mogu reći da je ovo najbolji mat ruž koji sam do sad isprobala.!!  Tekstura i boja je izrazito lijepa i ŽELIM imati svoju kolekciju AURA Absolute Matte ruževa.


Tatjana

PR proizvodi ( pišem iskrene dojmove i vlastito iskustvo o proizvodima koje sam dobila).

Nema komentara:

Objavi komentar