srijeda, 9. ožujka 2016.

CATRICE ABSOLUTE ROSE PALETA SJENILA




Pozdrav drage moje!
                   
Do sad nam isprobala ni jednu Catrice paletu, no za sve postoji prvi put. U drogeriji mi je privukla pažnju 010 Frankie rose to hollywood. Koristim je više od mjesec dana  i sad sam odlučila da sa vama podijelim svoje dojmove. Privukle su me njezine nježno roza nijanse.





Catrice kaže: „Nježne nude i moderne rosé nijanse - ponekad mat, a ponekad svjetlucave – stvaraju prekrasan prirodan izgled bez obzira na to jesu li korišteni samostalno ili kao tim. Podatna tekstura uvjerava s visokom disperzijom boja  i zahvaljujući uključenim kistom, ovaj set je također praktičan suputnik.




Paleta je dostupna u drogerijama (Bipa, Dm, Muller) po cijeni od  oko 40 kn. Dobijete paletu od 6 grama – 6 nijansa (shimmer i mat), paletu treba potrošiti u roku od 1 godine. Na pozadini palete nalazi se podaci o njoj, sastojci nisu navedeni i prijedlog za korištenje palete.


Uz paletu dobijete i dvostrani aplikator ( s jedne strane je spužvica, a s druge kist). Ja sam isprobala taj aplikator spužvica je dobra za korištenje, popravljanje u hitnim slučajevima. Kist je užasan!!. Zašto? Ne znam dali je to možda dogodila greška, no prvi put kada sam htjela ga koristiti na kapku mi je ostalo puno sitnih dlačica. Ja sam ga bacila, provjerite na dlanu dali ispadaju dlačice da vam se ne desi što i meni.


Dobijete 6 nijansi opisat ću svaku od svijetle do tamnije.
Prva nijansa je jako svijetla, boja je bijelo-roza. Ostavila me ravnodušnom nije da je baš nužna. Ja je koristim za unutarnji kut oka ili ispod obrva kao hijlajter.
Druga nijansa je malo tamnija i nije me baš oduševila. Treća i četvrta jako je mala razlika u njima. Četvrta ima malo više smeđe boje pa izgleda za nijansu tamnije. Koristim ih za pokretni dio kapka. Peta nijansa mi se nekako najviše sviđa, boja je mat sivkasto. Volim je nanositi preko cijelog kapka samostalno. Šesta nijansa je dosta tamna te je volim nanositi u vanjski kut oka ili u pregib kapka. Shimmer nije baš jak.

Tekstura ove palete da je moram ocijenit dala bi joj ocjenu -3.. Trojka samo zbog 5 mat nijanse. Sama sjenila se dosta truse i ima je baš puno po paleti. Kad ih koristim tapkam kistom po njima, da što više ostane na mom kistu. Tekstura nekih nijansi mi se ne sviđa. Što se tiče blendanja, nisu baš nešto  treba se malo više potruditi.


Sjenila nanosim sa bazom, bez baze izgledalo bi koma ( ne bi se vidjele i brzo bi nestale). Prije samog tapkanja kistom po paleti, kist pošpricam sa DIY Mac Fix + ( link ).  I tako više sjenila ostane na mom kistu. Sjenila mi se tako ne nakupljaju na pregibu oka. Dok koristim samo bazu mi se nakupljaju.


ZAKLJUČAK!
Prva paleta me nije baš nešto oduševila, imala sam dosta velika očekivanja za ove Catrice paletu.! Kod sljedeće kupovine prvo ću pročitati recenzije za Catrice palete, cijena nije nešto velika no mislim da bi kvalitetu mogli malo poboljšati. Pratit ću Catrice palete - boje su mi izrazito lijepe kod ostalih paleta.


Jeste li isprobale i ostale Catrice palete.?


** za oko mi je zapela nova Denim Greys paleta


Nema komentara:

Objavi komentar