petak, 5. veljače 2016.

Nivea Balzam poslije brijanja kao PRIMER!




Istraživala sam malo po internetu i pronašla sam kako NIVEA Balzam poslije brijanja se može koristiti kao PRIMER.. Da dobro ste pročitali, primeri ili baza.!! Zvuči li zanimljivo, zar ne?







Kako je tata dobio na poklon za Božić dobio kozmetičku torbicu u kojoj se nalazi i balzam poslije brijanja odlučila sam isprobati.



Proizvod se nalazi u papirnatoj kuticiji ,(ja sam je nažalost bacila), a sam balzam se nalazi u staklenoj bočici od 100 ml. Proizvod možete kupiti u drogerijama  i trgovinama, po cijeni oko 50 kn. Balzam je zatvoren sa čepom koji se vrti, nema pumpicu i mora se istresti na ruku. 


Meni je dovoljno malo ovog balzama za cijelo lice. (Malo - manje zrno graška!) Proizvod je tekući i jako kremast.

Miris je intenzivan, no s vremenom on ishlapi. Ne trebate brinuti da ćete mirisati po "muškom parfemu"..
Imam mješovitu kožu i Primer mi je izrazito bitan. Kako je upravo ovaj moj balzam za osjetljivu kožu nisam se brinula da mi neće odgovarati. Na mojoj masnoj T-zoni puder je postojan i neće samo tako iskliznuti s lica, također rumenilo - jačina boje rumenila je ista.

Balzam stavljam na očišćeno lice i ostavim da se osuši (1- 2 minute)  nakon toga stavljam ostatak dekorativne kozmetike. Balzam hladi i smiruje kožu lica uz to koža je svilenkasto meka.
Kako koristim ovaj primer šminka mi je postojana cijeli dan, a ujedno balzam čini moju kožu glatkom i hidratizira je cijeli dan. Zbog visokog udjela glicerina čini da je vaša šminka fiksirana uz lice i da traje. 


ZAKLJUČAK:

Morate isprobati ovaj balzam kao PRIMER , odnos cijene i kvalitete je odličan. Kupnjom ovog proizvoda dobivate 100 ml balzama koji je potrebno vrlo malo stavljati na lice, dok kod klasičnih primera dobivate 30 ml. Balzam je puno isplativiji, a samim time dvije osobe mogu  koristiti proizvod kao PRIMER (žene) ili BALZAM poslije brijanje (muškarci).!
MOJE PREPORUKE!!



Možete i napraviti vlastiti  DIY MAC Fix +, koji može poslužiti 
kao primer ili fikastor.





Koji je vaš omiljeni primer? Jeste li pokušali pomoću Nivea balzam poslije? Hoćete li?

3 komentara:

  1. Koristila sam Baleinu kremu, a sada koristim Becutan. Becutan krema je dosta masna, ali isto tako upije za koju minutu tako da mi odlično služi pošto imam dosta suhu kožu.
    Ovo mi je prvi glas za losion. Morat ću isprobati. ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Becutan je meni dosta masna čak i za obraze koji su suhi zimi. Nisam isprobala Baleinu kremu, koju si koristila?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na savjetu ,isprobati ću :)

    OdgovoriIzbriši