utorak, 12. siječnja 2016.

Garnier Pure Active BB krema



Dugo sam tražila neku BB kremu za svoje lice i željela sam isprobati Garnier Pure Active u nijansi Light.!! Puno sam pročitala da im ne odgovaraju nijanse, meni je ova Light baš taman za ovo zimsko razdoblje.



 Ambalaža: BB krema se nalazi u kutijici i unutra je plastična tubica. Po meni možda nije dovoljno zaštićena. Znamo da ima onih"prstića" koji vole isprobavati u drogerijama
.

Ovaj proizvod sadrži 2% silicilne kiseline,  mineralne pigmente + SPF 15.
Prodaje se u dvije nijanse: light/clair (koju sam ja uzela) i medium ( koja je tamnija).
Tekstura: krema je gusta, namijenjena mladima s problematičnom kožom. Lijepo se stopiti sa kožom i tek posle nekoliko sati može se javiti sjaj na T zoni.(meni nakon 4 sata)
Količina: 50ml proizvoda



Već oko mjesec dana koristim ovu BB kremu i odgovara mi nijansa i lagana je na koži, prekrivenost je srednja, i više daje prozračan i prirodan izgled, što se vidi i u samom nazivu proizvoda, tj. u opisu ove nijansi. Krema sam probala nanositi u slojevima, tada se postiže veća prekrivenosti. Krema ima miris kao i gel za čišćenje lica Garniera  onaj 3 in 1, onaj bijeli sa sitnim plavim zrncima (mene malo podsjeća na miris krastavca , ugodan miris.) 2% silicilne kiseline neće isušiti vašu kožu, pa je možete koristiti na cijelom licu. Također je prednost što sadrži SPF 15 što je dobro za ljetni period, no kako nam trenutno je danas kod mene bilo sunčano i to +12  u siječnju mislim da dobro dođe ova zaštita.

  • NEDOSTACI ipak je to BB krema i ona nema tako jako prekrivanje , tako da bude potreban korektor kod malo većih nepravilnost na koži lica.
Kreme sam kupila kod nas, u trgovini nisam primijetila da su tubice i logo na njima drugačijeg oblika i boje. Sve je isto jedino mjesto proizvodnje se razlikuje. 
(Krema vas očekuje u nagradnom darivanju, malo sam iskoristila ambalažu, da vidite originalno pakiranje)


Light nijansa - moja BB krema, nagradna čeka dobitnicu.!

 Ja i BB krema






Nedostaci su na čelu s desne strane no nisam ih željela kamuflirati korektorom..


Jeste li isprobale ovu BB kremu?  Vaša iskustva?



2 komentara:

  1. Nisam isprobala, ali imam zelju jer kazu da je dobra. ��

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala, ali uskoro hocu pa cu vidjet. :)

    OdgovoriIzbriši