subota, 16. siječnja 2016.

Garnier Micelarna Pure Active


Micelarne otopine su jako tražen proizvod, vidim dosta prazne police u drogerijama i trgovinama. Mislim da su oko tri godine na tržištu. Ja ih koristim godinu i pol i nisam ih sve isprobala. Nakon što sam koristila Garnierovu micelarnu, plastična bočica sa roza čepom.. Kako sam seku poslala da mi kupi micelarnu roza, nije je bilo pa mi je kupila plavu verziju –Pure Active.
Garnijer micelarne otopine

  • Garnier Micellar Cleansing Water
  • Garnier Pure Active


Na službenim stranicama Garnier-a nisam pronašla tu micelarnu, postoji plava, no prema sastojcima ne odgovara ovoj koju na imam kod kuće.

Tip kože: mješovita i masna koža
Ambalaža: plastična tubica plava i roza boje.! Moja je ovaj put plava, praktičan čep, ne može se razliti.

Miris: neutralan



Sastojci:



Ja sam isprobala ovu micelarnu nisam mogla ne dati joj šansu (ako je već bila kupljena, a i odgovara mojoj koži mješovita). Nakon što sam skinula makeup, koža mi se ljuštila i izgledalo je baš ružno.  Možeš običnom vodom umiti lice kako bi umanjila suhoće kože, mada se  micelarne otopine ne ispiru sa lica, meni niti taj savjet nije pomogao.
Na poleđini bočice, pod sastojci na plavoj možete pronaći sastojak ALCOHOL DENAT, koji po meni više kožu isušuje. Svi ostali sastojci su identični onoj roza, te ukoliko ti ne odgovara roza, neće ti niti ova plava sigurno!!


 Upotreba:
Ovo pakiranje od 400 ml koristiti ćete oko 2-3 mjeseca ili za oko 200 nanošenje blazinicom. Ja micelarne otopine imam većinom oko 3 - 4 mjeseca.

Količina i cijena: 400 ml za oko 40 kn
Zemlja porijekla: Poljska


Na samoj blazinici su mi se pojavili mjehurići, to je prva micelarna otopina sa tom pojavom.  Imam mješovitu kožu  i kako svakodnevno koristim kreme, korištenjem ove micelarna T-zona nije mi bila isušena nešto jako, na obrazima mi se jako vidi isušenost. Što se tiče čišćenja kože tu je odlična kao i roza.

Preporuka za roza Gariner micelarnu otopinu, plavu isprobajte po vlastitoj želji. Iako su moji dojmovi na ovu micelarnu otopinu negativni to nužno ne treba značiti da možda vama neće odgovarati. 
PREPORUKA!
Ukoliko  imate masnu kožu lica pokušate je isprobati. Na svojoj T-zoni nisam uočila  jaku reakciju isušenosti.


Koje ste još micelarne otopine isprobale?

2 komentara:

  1. Ja sam to koristila i meni je odlicna. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ti odgovara, imaš možda preporuku za koju drugu micelarnu?

    OdgovoriIzbriši