subota, 30. siječnja 2016.

Afrodita masažno ulje s lavandom

Volite li masažu i opustiti se nakon radnog dana??

Preporučam vam ovo ulje radi se o AFRODITA  - ANTI - STRESS masažnom ulju.

Kupila sam ovaj proizvod prije Božića i oduševio me. Kako je zahladilo na sjeveru hrvatske i pao je snijeg nakon nove godine, godišnji je trajao uživala sam pokraj kamina. Obožavam lavandu i morala sam kupiti upravo to ulje!! Uživala sam u masaži koji sam svaki dan tražila od dečka..(već sam mu bila polako i dosadna). 





Afrodita kaže: "MASAŽNO ULJE ANTI-STRESS sa eteričnim uljima lavande, ruzmarina i limuna omogućava relaksirajuću masažu, koja poboljšava dobrobit i kožu obavija svilenim osećajem udobnosti. Ne ostavlja masne tragove. Sadrži 100% prirodna ulja."

Linija se sastoji od ulja i maslaca, sećernog pilinga i jogurta za saunu.
Sastojci: Helianthus, Annuus, Seed oil,Triticum Vulgare Germ Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Olus Oil, Euterpe Oleracea Oil, Rosmarinus Officinalis Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Citrus Limon Peel Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Lavandula Angustifolia oil, Foeniculum Vulgare Oil, Citral, Geraniol, Linalool, D-Limonene.


ETERIČNO ULJE LAVANDE – Smiruje i obnavlja stanice kože te djeluje antiseptički
ETERIČNO ULJE RUŽMARINA: blago antiseptički, vitalizira kožu, pomaže u borbi protiv celulita (stimulativno djelovanje);
Ambalaža: bočica dolazi u 150 ml masažnog ulja koje se nalazi u tamnoj plastičnoj ambalaži, ako je podignete u zrak vidi se koliko ulja sadrži i koliko ga još imate za upotrijebiti. Naljepnica je plavkaste boje, glavni sastojak lavanda, dok je čep crne boje i čvrsto zatvoren, nešto tipa zatvarača plastičnih boca gdje vidite odmah da li je nešto zatvoreno ili je netko otvorio to jer se ispod nalazi bijela plastika koja se polomi tijekom otvaranja.
Ulje možete dozirati kap po kap!!

Ulje ne sadrži: PARABEN, PARAFFIN, SILICON 
Tekstura: brzo se upija, nema masnog traga i koža je poslije mazanja mekana. Ja ga volim nanijeti poslije tuširanja i prije spavanja jer me ovaj miris opušta. Mana je što ne ostaje dugo na koži, ja ga ne osjetim drugo jutro, osjetim samo blagu citrusnu notu (sastojak je limun).


Gdje kupiti: Muller, neki trgovački centri, Dm, Kozmo, Bipa

Cijena: preporučena mp cijena maslaca, šećernog pilinga i jogurta za saunu je 39,90 kn, a masažna ulja su 29,90 kn.
Jeste li isprobale Afroditinu 100%prirodna ulja spa liniju? 









1 komentar: