nedjelja, 22. studenoga 2015.

Essence eyebrow stylist set: - 1 natural brunette style



Popunjavanja obrva nije nešto novo u svakodnevnom meke up rutini. Nakon što si dobro oblikujemo obrve, uklonimo višak dlačica važno je popunjavanje!!
Dobije se efektniji, vizualno ljepši oblik obrva koje su popunjene i mogu se ukloniti nedostati ukoliko malo previše budemo vješti sa pincetom.




Ja sam se odlučila za set ESSENCE EYBROW staylist set - 01 natural brunette style .
Dvije boje za popunjavanje tamno i svijetlo smeđa sa malim kistićem. Također dobe se 3 šablone za obrve koje pomažu kod samog bojanja (small, regular i high brow) i uputstva za korištenje.



Set sadrži: sjenilo sa kistićem, 3 šablone za obrve i uputstva.
Ambalaža: plastična ambalaža
Količina: 2 g


Set dolazi u prozirnoj kutijici koja sadrži duo sjenilo za popunjavanje obrva, jedno je tamno smeđe sa mat završetkom, a drugo je svjetlije smeđe boje isto mat finiša. 
Najčešće koristim tamniju smeđu nijansu da popunim dijelove gdje su mi obrve rijetke ili jako svijetle, zatim, na tamnije dijelove obrva i gdje ih imam više koristim i svjetliju smeđu pomiješanu sa tamnijom. 

Set sadrži kistić koji je koso rezan i  možda se nekima čini ne upotrebljiv dok meni odlično služi i uvijek ga koristim za svrhu za koju je namijenjen. Pored toga u setu se nalaze tri šablona koja se koriste pri popunjavanju obrva, te mala knjižica sa uputstvom za korištenje tih šablona. Ja ih koristim praktične su, vjerujem da bi ih neko znao pametno iskoristio prilikom oblikovanja obrva. 

Moje obrve:




Set je dobar za početnike, unutra su i šablone koje pomažu kod samog popunjavanja.
Sjenila su dobra za popunjavanje, važno je držati set u vodoravnom položaju, pošto su sjenila prah kod samog "struganja sa kistićem " prah može biti i izvan palete. A svi želimo iskoristiti maksimalno iz tog pakiranja.



Koje su vaši setovi za popunjavanje obrva?







Nema komentara:

Objavi komentar